به گزارش ایرنا سرهنگ علی ذوالقدری، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت برنج از خودروهای عبوری در محور لارستان - جهرم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان لارستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بررسی هایی که صورت گرفت، مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 در هنگام شب و به صورت چراغ خاموش پس از نزدیک شدن به کامیون های حامل برنج، از آنها بالا رفته و با پاره کردن چادر محافظ محموله، اقدام به سرقت کیسه های برنج می کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و انجام گشت های محسوس و نامحسوس، یکی از سارقان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.
ذوالقدری بیان کرد: با انجام تحقیقات بعدی، یک انبار و محل دپو برنج های مسروقه نیز شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی، ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند و 2 نفر دیگر از اعضای این باند را که قصد فرار داشتند در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از انبار یاد شده 2 تن برنج مسروقه کشف شد، افزود: سارقان تا کنون به سه فقره سرقت برنج از کامیون های عبوری اقرار کرده اند و تحقیقات تکمیلی پلیس برای کشف سرقت های احتمالی دیگر از این سارقان ادامه دارد.
به گفته ذوالقدری، همچنین یک دستگاه خودرو زانتیا و خودرو پژو 405 متعلق به سارقان نیز توقیف شده است.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.