به گزارش ایرنا مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی فارس، عصر سه شنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه اعلام کرد: نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با همکاری انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان فارس در سه سالن حافظ، بهار و نرگس با مساحت تقریبی 10هزار متر مربع برگزار شده است.
سید مجمود موسوی افزود: در این نمایشگاه 103شرکت از سراسر کشور از جمله فارس، تهران، خراسان، اصفهان و نمایندگان محصولاتی از کشورهای ایتالیا، چین و روسیه در قالب 300 غرفه، جدیدترین محصولات و خدمات خود را در زمینه های تولید انواع لوله و اتصالات، شیرآلات، بتن های آماده و نیمه آماده، آسانسور، تیرچه و بلوک، فوم، سیستم های تاسیساتی، کلید و پریز ارایه کرده اند.
به گفته وی، میزان مشارکت فعالان و تولیدکنندگان حوزه صنعت ساختمان استان فارس در این نمایشگاه 47 درصد است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس بیان کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان، تاثیر بسزایی بر معرفی تولیدات، فروش، جذب مشتری، افزایش حجم مبادلات، کمک به انتخاب محصولات و خدمات ساختمانی و به اشتراک گذاری تجربیات و دانش و فناوری‌های نوین این صنعت دارد.
موسوی، صنعت ساختمان را یکی از صنایع خاص و حیاتی کشور دانست و گفت: این صنعت افزون بر نقش ممتازی که در تحقق اهداف اقتصادی ایفا می‌کند، می‌تواند در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، صنایع و تولیدات داخلی، ایجاد اشتغال، رونق بازار و همچنین فعال شدن صنایع کوچک و بزرگ بسیار تاثیرگذار باشد.
بیستمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنعت ساختمان تا پانزدهم تیرماه 97 از ساعت 17 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برای بازدید علاقه مندان برپاست.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.