به گزارش ایرنا خلیل حاجی پور، پنجشنبه در حاشیه بازدید یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس از طرح مسکن مهر بناسازان رمضان در شهر صدرا در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: این مجموعه آموزشی در فضایی با وسعت بیش از سه هزار و 900 مترمربع با 12 کلاس آموزشی در سه طبقه و با 27 میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است.
وی افزود: همچنین در نظر داریم که همزمان با افتتاح این مجموعه آموزشی، زمین مینی فوتسال محله ای شهر صدرا که آماده سازی آن هم اینک در زمینی با مساحت افزون بر یک هزار مترمربع در حال انجام است، به بهره برداری رسد.
حاجی پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: معاون استاندار فارس در بازدید از طرح 2 هزار واحدی مسکن مهر بناسازان رمضان شهر صدرا، خواستار افزایش شمار نیروهای اجرایی برای سرعت بخشیدن به روند اجرای این طرح شد.
او بیان داشت: با وجود مشکلاتی که بر سر راه اجرا و تکمیل این طرح است تا کنون 450 واحد آن به بهره برداری رسیده و می کوشیم تا 550 واحد دیگر آن در هفته دولت امسال (دوم تا هشتم شهریور) آماده واگذاری شود.
شهر جدید صدرا (شهرک صدرا) که در دهه هفتاد برای اسکان سرریز جمعیت کلانشهر شیراز احداث شد، در فاصله 20 کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.