به گزارش ایرنا در این بازی که عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، هر 2 تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.
هر 2 تیم و به ویژه ایرانجوان بوشهر که در خطر سقوط به دسته دو قرار دارند بازی را با احتیاط آغاز کردند از این رو در نیمه نخست، بازی سرد و کسل کننده ای را شاهد بودیم و توپ بیشتر در میانه میدان در حرکت بود و هیچ اتفاق خاصی هم در این نیمه رخ نداد.
در نیمه دوم، بازی بهتری را از سوی 2 تیم شاهد بودیم اما بوشهریها انگیزه زیادی برای پیروزی داشتند و به گل اول بازی هم دست یافتند.
دقیقه 72 بازی، تیم میهمان بر روی اشتباه دروازه بان و مدافعان تیم برق، با ضربه احسان اسد زاده به گل برتری دست یافت.
برقی ها پس از دریافت گل، بازی بهتری را انجام دادند و در دقیقه 81 میثم شاه مکوندی زاده با ضربه از راه دور دروازه تیم ایرانجوان را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.
در دقایق پایانی بازی، بازیکنان ایرانجوان بوشهر هم 2فرصت خوب گلزنی ایجاد کردند اما حاصلی در برنداشت و سرانجام این بازی با همان نتیجه یک بر یک مساوی شد.
همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز دیگر نماینده فارس در این هفته در تبریز به مصاف تیم شهرداری این شهر رفت و با نتیجه سه بر یک میزبان خود را مغلوب کرد و با توجه به شکست تیم خونه به خونه بابل برابر ملوان، تیم فجر شهید سپاسی شیراز به رده دوم جدول صعود کرد و همچنان به عنوان مدعی باقی ماند.
در پایان هفته سی و یکم تیم نفت مسجدسلیمان با 63 امتیاز فاصله خود را با تیم دوم جدول زیاد کرد و به نظر می رسد یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشد، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با 58 امتیاز دوم است و تیم های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران هم با 57 امتیاز در رده سوم و چهارم قرار دارند.
تیم برق جدید شیراز با 38 امتیاز در رده دوازدهم ایستاده است و تیم ایرانجوان بوشهر هم با 28 امتیاز و با قرار گرفتن در رده شانزدهم همچنان در خطر سقوط قرار دارد.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم حضور دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر در فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دو می روند.
هم اینک تیم های راه آهن تهران و صبای قم به دسته دو سقوط کرده اند و از بین تیم های ایرانجوان بوشهر، ماشین سازی تبریز، شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک، تکلیف تیم سوم سقوط کننده در هفته های پایانی مشخص خواهد شد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.