به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا، حمیدرضا شعبانی افزود: این دانش‌آموز در مقطع هشتم دبیرستان متوسطه اول پسرانه شهید خایفی شهر داراب تنبیه بدنی شد که بلافاصله تیمی متشکل از چند کارشناس اداره آموزش‌ و پرورش داراب در مدرسه یادشده حاضر شد و این موضوع را پیگیری کرد.
وی بیان داشت: آثار کبودی بر روی بدن این دانش ‌آموز صحت موضوع را تأیید کرده است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه ممنوعیت تنبیه بدنی دانش‌آموزان در بخشنامه‌های مختلف به اطلاع همکاران فرهنگی رسانده شده است، اضافه کرد: صیانت از حریم همکاران فرهنگی وظیفه ذاتی ماست اما هرگونه تنبیه، خط قرمز آموزش و پرورش است.
شعبانی بیان کرد: همکار فرهنگی خاطی از انجام این عمل ابراز پشیمانی کرده و علت آن را ناتوانی در کنترل خشم در برابر بی‌انضباطی، شلوغ ‌کاری و سروصدای دانش آموزان عنوان کرده است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و ‌پرورش فارس گفت: هرچند اقداماتی را خانواده همکار ما برای دلجویی از اولیا و دانش‌آموز مضروب در حال انجام است اما تنبیه بدنی تخلف محسوب می‌شود و این موضوع از طریق مراجع ذی‌صلاح در این سازمان پیگیری خواهد شد.
وی همچنین ضمن ابراز تأسف از وقوع چنین حادثه‌ ای در این شهرستان، بیان کرد: هتک حرمت به ساحت معلم و دانش‌آموز هرچند اندک، موضوعی بسیار مهم و قابل پیگیری است.
شهرستان داراب در 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.