به گزارش ایرنا حسین شبانی نژاد، روز شنبه در نشستی که در فرمانداری لامرد برگزار شد، با اشاره به نارضایتی هایی که از برخی از اداره ها مطرح شده، افزود: باید ضمن اینکه قانون را سرلوحه خود قرار می دهیم در انجام امور مردم با حفظ عزت نفس آنها به بهترین نحو عمل کنیم.
وی بیان داشت: برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم و پیشرفت این شهرستان باید آرمش را بر فضای عمومی حاکم سازیم، از سیاسی کاری بپرهیز و با عزمی قاطع و مقتدرانه برای حل مشکلات تلاش کنیم.
شبانی نژاد ادامه داد: مردم در زندگی شخصی و اجتماعی خود با مسایل مختلف و معضلات متعددی مواجه هستند، ما باید برای گشودن گره مشکلات آنان و یا کاستن از میزان آن بکوشیم.
فرماندار لامرد با اشاره به توانمندی ها و قابلیت های این شهرستان، گفت: تلاش کنیم از این توانمندی ها به بهترین نحو بهره گیریم، نگذاریم فضای یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد شود و بدون تردید مردم ما به عنوان تحلیگر، خود در این مورد به درستی قضاوت خواهند کرد.
شبانی نژاد، به روز رسانی سیستم خدمات رسانی این فرمانداری را برای پیشرفت و توسعه این شهرستان ضروری دانست و همچنین برای روان سازی امور مردم، خواستار ارتقای جایگاه فرمانداری ها از سوی مسئولان ذی ربط شد.
شهرستان لامرد در فاصله 464 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.