حامد بصیری، عصر یکشنبه پس از شکست تیمش برابر فجر شهید سپاسی شیراز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به تیم فجر تبریک می گویم اما گل زود هنگام این تیم موجب شد تمرکز بازیکنانم از دست برود.
وی اضافه کرد: بعد از گل اول بازی می توانسیم به گل مساوی دست یابیم اما کمک داور در حالیکه مهاجم ما با دروازه بان حریف تک به تک شده بود به اشتباه آفساید اعلام کرد و روحیه بازیکنانم تضعیف شد.
بصیری ادامه داد: در این بازی، پنج بازیکن مصدوم و محروم داشتیم از این رو نتوانستیم با تمام قوا وارد زمین شویم اگرچه نمی توان از بازی خوب فجریها هم چشم پوشی کرد.
سر مربی تیم آلومینیوم اراک از کمیته داوران خواست با توجه به اینکه رقابت ها حساس شده و به روزهای پایانی خود نزدیک می شود از داوران خوب و با تجربه استفاده شود تا حق تیمی ضایع نشود.
وی، در مورد پنالتی تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم گفت: مدافع ما اعلام کرد که خطایی انجام نداده است با این حال نظر داور را محترم می شمارم و قضاوت آن را بر عهده کارشناسان داوری می گذارم.
تیم آلومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک کشور، عصر یکشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم فجر شهید سپاسی شیراز شد.
تیم آلومینیوم اراک هم اینک با 25 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و خطر سقوط این تیم را تهدید می کند.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر در سال 97 را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دو می روند.
تیم های ایران جوان بوشهر، صبای قم و راه آهن تهران سه تیم انتهای جدول هستند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.