کارآگاهان پلیس آگاهی آباده برابر تماس تلفنی با مرکز 110 از قتل زن جوانی در منزلش باخبر شدند. ماموران پس از اطلاع از این موضوع به محل جنایت رفته و جسد زنی را مشاهده کردند. به دستور بازپرس پرونده جسد این زن به پزشکی قانونی انتقال یافت.
در جریان تحقیقات پلیسی فرضیه های متعددی مطرح شد اما هیچ کدام به نتیجه نرسید تا اینکه مأموران دریافتند این زن با یکی از دوستان پسر خود اختلاف داشته است. آنها این بار فرضیه انتقامجویی را مدنظر قرار دادند. در چنین شرایطی مأموران بررسیهای خود را ادامه دادند و این بار به پسرجوانی شک کردند. او از زمان جنایت متواری شده بود. با مطرح شدن این موضوع ماموران تحقیقات خود را متمرکز کرده و به تازگی و پس از گذشت 13 سال از ماجرا توانستند این جوان را در اصفهان بازداشت کنند.
جنایت هولناک
تحقیقات کارآگاهان ادامه یافت و مدتی بعد سرنخهایی از این جنایت به دست آمد. در این مرحله کارآگاهان به تحقیقات تازهای دست زدند.کارآگاهان دریافتند که وی در قتل این زن دخالت داشته است.این مرد جوان به دستور بازپرس تحت نظر و سپس وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، راز جنایت را فاش کرد.
متهم گفت: مدتی بود که با مادر دوستم اختلاف شدیدی پیدا کرده بودم.
او مدام با من درگیر می شد.متهم ادامه داد: من و او از مدتها قبل سر مسائل مختلف با هم اختلاف داشتیم و مرتب دعوا میکردیم.
درگیریهای ما روزبهروز بیشتر میشد تا اینکه روز حادثه باز هم طبق معمول کار به مشاجره کشید.
من حین دعوا درحالیکه بهشدت عصبانی شده بودم کنترل خودم را از دست دادم و او را با چندین ضربه چاقو زدم. متهم در تمامی مراحل تحقیقات به قتل مادر دوستش اعتراف و مدعی شد به دلیل اختلافات قبلی دست به جنایت زده است.گفتنی است با اعترافات مرد جوان، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس برای وی صادر شد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 851546
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.