به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، عصر سه شنبه در آیین افتتاحیه این نمایشگاه ها
اظهار داشت: 101 شرکت شناخته شده صنعتی و خدماتی در فضایی افزون بر 10 هزار مترمربع در سه سالن حافظ، بهار و سرو محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس، تولیدات خود را عرضه کرده اند.
سید محمود موسوی، ایجاد اشتغال در صنایع آب و برق و معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی ها و فناوری های روز دنیا را مهم ترین هدف برگزاری نمایشگاه صنعت آب و برق خواند و افزود: معرفی فعالان برتر این حوزه و کمک به جذب سرمایه از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه، انواع دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی و معدنی، اتوماسیون صنعتی، دستگاه های جوش و بُرش، جرثقیل و بالابر، دستگاه سی. ان. سی و حک، ابزارآلات حفاری، سیم و کابل، لوله و اتصالات، کلید و پریز، ترانسفورماتور و الکتروموتور، تاسیسات آب و فاضلاب و تصفیه آب به نمایش گذاشته شده است.
موسوی بیان کرد: میزان مشارکت فعالان صنعت برق استان فارس در این نمایشگاه 56درصد و مشارکت فعالان حوزه صنعت آب فارس 82 درصد است.
او بیان کرد: با هدف افزایش سطح کیفی و علمی متولیان شرکت هایی که در این نمایشگاه سه گانه حضور دارند، در حاشیه این نمایشگاه ها، کارگاه های آموزشی وتخصصی باهمکاری سازمان مهندسی معدن استان فارس برگزار می شود.
به گفته وی، این نمایشگاه ها تا روز پانزدهم دی ماه جاری از ساعت 16 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است.
موسوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حوزه صنعت سهم بسزایی در میزان تولید ناخالص داخلی کشور دارد و از بخش های مهم اقتصادی به شمار می رود.
وی افزود: با توجه به تنوع معادن و ذخایر معدنی در کشور، انتظار می رود با فراهم آوردن شرایط برای سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن، ظرف چند سال آینده، شاهد پیشرفت های شایان توجهی در این زمینه باشیم.
6118
خبرنگار: سیده سمیرا متین نژاد ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.