چند روز قبل مردی با مراجعه به پلیس پرده از رازی برداشت که حکایت از مرگ مرموز دختر جوانی داشت. با توجه به اعلام این گزارش پروندهای تشکیل و دستورات لازم از سوی بازپرس برای مشخص شدن موضوع صادر شد.
این مرد در تحقیقات مدعی شد که در شیراز با سواری شخصی مسافرکشی می کند و دختر ۲۵ سالهای را در محدوده پارک خلدبرین شیراز سوار کرده تا به مقصد برساند. راننده در این خصوص توضیح داد: پس از لحظاتی در مسیر ناگهان دختر مسافر فوت کرد و من از ترس قانون و مشکلاتی که ممکن بود برایم رخ دهد دختر را از شهر بیرون بردم و در منطقه «هفت برم» در جایی دفن کردم و به شهر بازگشتم و اکنون با پای خود آمده ام تا به اشتباهم اعتراف کنم.
درادامه پلیس و نیروهای آتش نشانی با راهنمایی راننده مسافرکش جنازه را از زیر خاک بیرون آورده و برای رسیدگی به ماجرای مرگ به پزشکی قانونی تحویل دادند. همچنین هویت دختر جوان شناسایی شد. با توجه به مرگ مرموز این دختر جوان تحقیقات گسترده ای آغاز شد و در گام اول تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی در معاینه جسد آثاری از ضرب و جرح را بر روی بدن وی مشاهده کردند. بررسی های بعدی پیرامون راز سر به مهر این جسد فاش کرد که چند سال قبل پدر و مادر این دختر که اهل استان های دیگر بوده اند از هم جدا شده و وی از مدت ها قبل برای کار به شیراز آمده و تک و تنها زندگی می کرده است.
در حالی این سرنخ ها به دست آمد که کارشناسان پزشکی قانونی زوایای پنهانی از این ماجرا را به دست آورده و شواهد حکایت از این دارد که احتمال اینکه این دختر جوان با راننده ارتباطاتی داشته وجود دارد و همچنین وی تشنج کرده است. اما با به دست آمدن این سرنخ ها تحقیقات گسترده پیرامون راز مرموز این مرگ ادامه دارد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 786585
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.