به گزارش دریافتی روز دوشنبه ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سرهنگ کاووس محمدی افزود: راننده خودرو یاد شده که فردی میانسال است، مدعی است که متوفی را از پارک خلدبرین شیراز برای رساندن به مقصد سوار کرد اما پس از مدت زمان اندکی از پیمودن مسیر متوجه فوت او شد و از ترس قانون او را در منطقه هفت برم دفن کرده و برای اعتراف به اشتباه خود به پلیس مراجعه کرده است.
این مقام انتظامی بیان کرد: متعاقب آن پلیس و نیروهای آتش نشانی با راهنمایی راننده مسافر بر، جسد متوفی را از زیر خاک بیرون آوردند و برای مشخص شدن چگونگی ماجرا و علت مرگ، به پزشکی قانونی تحویل دادند.
محمدی گفت: درصورت درست بودن ادعای راننده، به لحاظ اخلاقی، انسانی و قانونی او موظف بود که مسافر را در کمترین زمان ممکن به یک مرکز درمانی انتقال دهد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس ادامه داد: بدون تردید ترس ازقانون تنها متوجه خطاکاران است و فرد بی گناه نه تنها تحت پیگرد پلیس قرار نخواهد گرفت بلکه در جای خود از او تقدیر می شود.
محمدی بیان کرد: در صورت مواجه شدن با وضعیتی که فردی دچار ایست قلبی و یا هر مشکل دیگری شده اگر او به مراکز درمانی انتقال داده شود چه بسا جان خود را از دست ندهد اما بی رحمانه ترین شیوه برخورد با موضوع مانند این پرونده است که فرد به تشخیص کاملا اشتباه خود، جنازه را سر به نیست و همه سرنخ های پلیس را دچار انحراف و مشکل کند.
وی، به پیامدهای ناگوار استفاده بانوان از خودروهای مسافر بر شخصی اشاره کرد و گفت: متاسفانه بارها شاهد وقوع جرائمی در این زمینه هستیم به همین سبب از خانواده ها و شهروندان درخواست می کنیم برای سفرهای درون و برون شهری، در انتخاب وسیله نقلیه، دقت و حساسیت بیشتری داشته باشند و همچنین کودکان و نوجوانان خود را در این مورد آگاه کنند.
منطقه دشت برم در 55 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
7368 /6118
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.