به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی فارس، سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان مطلع شدند یک قاچاقچی اقدام به ورود محموله های سنگین مواد مخدر از نوع تریاک از استان های شرقی به استان فارس کرده و آنها را در یک منزل مسکونی نگهداری می کند.
وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل مورد نظر را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی به آن مکان اعزام شدند، در بازرسی از این منزل 271 کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح گرم کشف شد و در ارتباط با آن پنج متهم دستگیر شدند.
او اظهار کرد: در عملیاتی دیگر، ماموران انتظامی شهرستان داراب پس از اطلاع از حمل مقادیری مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو پراید، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
گودرزی افزود: ماموران، خودرو مورد نظر را در یکی از محورهای مواصلاتی توقیف کردند، در بازرسی از این وسیله نقلیه 151 کیلوگرم حشیش کشف و راننده آن نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: همچنین ماموران انتظامی شهرستان خرم بید با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد، یک دستگاه خودرو تریلر را در ایستگاه بازرسی شهید جنتی فر خرم بید شناسایی و توقیف کردند.
وی گفت: در بازرسی از خودرو یاد شده، 49 کیلو و 400 گرم تریاک کشف شد و 2 متهم نیز دستگیر شدند.
6122 / 6118
دریافت خبر: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.