به گزارش خبرنگار ایرنا محمد ربیعی، دوشنبه پس از شکست برابر تیم برق جدید شیراز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: روی 2 اشتباه فردی و ناهمواری زمین وزرشگاه حافظیه شیراز 2 گل دریافت کردیم با این وجود از بازی بازیکنانم راضی هستم.
وی اضافه کرد: در این بازی 2 حریف داشتیم یکی بازیکنان تیم برق و دیگری ناهمواری زمین حافظیه، تیم برق از فرصت های اندک خود نهایت بهره را بُرد و به پیروزی رسید که به آنها تبریک می گویم.
ربیعی با انتقاد از نحوه صعود تیم های دسته اول به لیگ برتر، گفت: سهمیه صعود 2 تیم از این مسابقات سنگین و فرسایشی به لیگ برتر بسیار کم است و امیدوارم مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در تصمیم خود تجدید نظر کنند.
سرمربی تیم بادران تهران بیان کرد: گزارشگر تلویزیونی این بازی چندین بار از بی بضاعتی تیم برق جدید شیراز سخن به میان آورد در حالی که ما هم تیم پولداری نیستیم.
دیدار تیم های برق جدید شیراز و بادران تهران عصر دوشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت.
در مسابقات فوتبال دسته اول کشور 18 تیم حضور دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز حضور در مسابقات فوتبال برتر سال 97 را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368 /6118
خبرنگار: حمید رضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.