به گزارش ایرنا، علی همتی شنبه در جریان بازدید از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهر زرقان افزود: از این تعداد 447 واحد برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند که رقم مصوب برای پرداخت به این واحدها پنج هزار و 439 میلیارد ریال است.
وی، حمایت از واحدهای تولیدی را از اولویت های دولت دوازدهم دانست و ادامه داد: به همین منظور و با هدف رونق و گسترش تولیدات داخل استان و ایجاد اشتغال ضرورت دارد که به واحدهای تولیدی توجه ویژه داشته باشیم.
وی اظهار کرد: تشکیل مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروه های اقتصاد مقاومتی و کمیته های اقتصادی از جمله اقداماتی است که تاکنون در جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی طرح ها و واحدهای تولیدی استان انجام گرفته و همچنان نیز تداوم دارد.
همتی، با اشاره به تشکیل 155 جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استان ادامه داد: در این جلسات مشکلات 995 واحد تولیدی استان در قالب یک هزار و 525 مصوبه مورد بررسی قرار گرفته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، هدف از اجرای طرح رونق تولید را کمک به حفظ اشتغال و توسعه اقتصادی دانست و تصریح کرد: سال گذشته نیز 482 واحد تولیدی استان موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش 633 میلیارد تومان شدند.
طرح رونق تولید که با هدف حمایت از تولید و اشتغال و در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی دولت تدبیر و امید در سال گذشته آغاز شد امسال نیز ادامه دارد.
شهر زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
6122 /1876
خبرنگار:‌سارنگ عبداللهی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.