به گزارش ایرنا، استانداران سابق و جدید فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی را در دیدار با آیت الله اسدالله ایمانی همراهی می کردند.
در این دیدار کوتاه که قبل از آیین معارفه استاندار جدید فارس برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان از خدمات سیدمحمدعلی افشانی استاندار سابق فارس قدردانی و برای وی در مسئولیت های آتی آرزوی موفقیت کرد.
آیت الله اسدالله ایمانی از افشانی خواست که در مسئولیت آتی خود در وزارت کشور، طرح های ناتمام استان فارس را پیگیری کند.
رحمانی فضلی وزیر کشور نیز در سخنان کوتاهی با اشاره به به خدمات دولت تدبیر و امید به استان فارس گفت: به طور قطع استاندار فارس در آینده تکمیل طرحهای ناتمام در این استان را پیگیری و در جهت شتاب بخشی به بهره برداری از این پروژه ها تلاش خواهد کرد.
استاندار سابق فارس نیز در این دیدار گفت: در دولت دوازدهم، مسئولان آینده فارس باید بتوانند اعتبارات ملی را جذب کنند.
افشانی افزود: کارهای خوبی در چند سال اخیر در این استان انجام شد که مصوبات شورای عالی آب برای فارس یکی از این اقدامات بود.
وی ادامه داد: سهم فارس از مصوبات شورای عالی آب تخصیص بیش از پنج هزار میلیارد تومان ،اجرای سالانه 70 هزار هکتار آبیاری تحت فشار به مدت پنج سال،آبرسانی به شهرها روستاها، سه برابر شدن اعتبار آبخیزداری برای فارس بصورت سالانه و... بوده است.
افشانی با اشاره به طرح هایی همچون آزادراه شیراز - بوشهر واقدام های انجام شده برای توسعه راه آهن در این استان بیان کرد: در آینده مردم فارس فواید این طرحها را بیشتر درک خواهند کرد و این پروژها می توانند نقش پررنگی در جهت توسعه این استان داشته باشند.
وزیر کشور عصر شنبه با هدف شرکت در آیین تکریم استاندار سابق فارس و معرفی استاندار جدید این استان به شیراز سفر کرده است.
در جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران ، اسماعیل تبادار به عنوان استاندار جدید فارس منصوب شد.
معاون عمرانی استانداری فارس، استاندار بوشهر، معاون عمرانی استانداری‌ بوشهر و مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشور، از جمله سوابق کاری اسماعیل تبادار است.
سید محمد علی افشانی استاندار سابق فارس از تیرماه 94 این مسئولیت را برعهده داشت.
9873/ 2027
خبرنگار: محمد امین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.