دکتر امینه دادورپنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد:از مجموع سه دستگاه اتوبوس سیاردندان پزشکی سهمیه استان فارس یک دستگاه آن از چهاردهم شهریور در این بخش مستقر شده و تاکنون بیش از یکصد نفر از مناطق روستایی معاینه کامل دهان و دندان شده اند که عمل های ترمیم و پرکردن، جرم گیری و کشیدن دندان نیز برای تعدادی از آن ها انجام شده است.
وی افزود:این واحد سیار دندان پزشکی با دو یونیت دندان پزشکی و تجهیزات لازم تاکنون به مدت سه روز در روستای شول، یک روز در روستای خیرآباد و یک روز هم در روستای کوهک مستقر شده است.
وی اظهار داشت:همچنین در روزهای آتی این اتوبوس به روستاهای چاه سرخ ، حسین آباد و مهریان عزیمت خواهد کرد و مردم این مناطق را تحت معاینه و درمان قرار خواهد داد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بخش زرقان گفت:در هر اتوبوس سیار علاوه بر راننده یک نفر دندان پزشک و یک نفر دستیار دندان پزشک حضور دارد که پشتیبانی لازم نیز توسط این شبکه انجام شده و همه خدمات ارائه شده رایگان خواهد بود.
دادور ادامه داد:‌این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بخشداری زرقان در حال اجراست و تا دو هفته آینده ادامه دارد و در صورت نیاز بیش از این مدت به خدمات رسانی خواهد پرداخت.
شهر زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
خبرنگار:‌سعید فانی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7379 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.