به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، سردبیر فصلنامه هنگامه اظهار داشت: این فصلنامه در هر فصل از سال برای علاقه مندان منتشر می شود و مخاطب این نشریه که با رویکرد کودکان و نوجوانان است، بیشتر مربیان مراکز فرهنگی، هنری و ادبی هستند.
سعیدرضا کامرانمی بیان کرد:‌فصلنامه هنگامه دارای 48 صفحه تمام رنگی است که محتوای آن شامل مقاله، داستان، شعر، مصاحبه، معرفی کتاب، خاطره،مباحث تخصصی هنری، معرفی مربیان و اعضای برتر کانون و ... است.
وی گفت: در 13 سال گذشته، مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان آباده با انتشار 25 شماره ازگاهنامه ققنوس تا حدودی جای خالی نشریه را پر کرده بود که البته همچنان نیز ادامه طریق می دهد.لیکن بر آن شدیم که در فارس بزرگ علاوه برققنوس مجله دیگری با عنوان هنگامه را نیز پایه گذاری کنیم و در کشور تنها استانی باشیم که با دو مجله در خدمت مخاطبان خود است.
کامرانی اضافه کرد: این مجله با مدیر مسئولی زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس و هیأت تحریریه متخصص و مجرب در حوزه کودک و نوجوان در اختیار علاقه مندان خواهد بود و بیشتر مخاطبان این نشریه، همکاران کانونی، مربیان، آموزگاران، دبیران و مشتاقان فرهنگ، هنر و ادب هستند و محتوای مجله با رویکرد کودک و نوجوان از سنین 6 تا 18 سال تهیه می شود.
دریافت خبر:‌فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.