چند روز قبل مأموران کلانتری میانرود شیراز در جریان جنایت هولناکی مقابل یک مجتمع تجاری در میانرود قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. بررسیهای اولیه حاکی از آن بود که در این جنایت مردی جوان با شلیک گلوله به قتل رسیده و همسر جوانش نیز زخمی شده و غرق در خون بیهوش روی زمین افتاده است.
با گزارش دادن ماجرا به درخشان بازپرس کشیک، وی همراه تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی شیراز در محل جنایت حاضر شدند. مأموران در نخستین اقدام به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند.
یکی از شاهدان نخستین کسی بود که با این صحنه روبهرو شده بود. وی گفت: در حال عبور از این خیابان بودم که متوجه شدم یک نفر بعد از اینکه خودرواش را گوشه ای پارک کرد به سمت این زن و
شوهر آمد.
وی ادامه داد: در ابتدا مرد مسلح گلوله ای به سمت مرد جوان شلیک کرد او غرق در خون روی زمین افتاد سپس به سمت ماشینش رفت و بار دیگر برگشت و به سمت همسر قربانی که گریه و زاری
می کرد، گلوله ای شلیک کرد و سپس متواری شد. در این ماجرا مرد جوان سر صحنه فوت کرد اما همسرش بیهوش بود. با دیدن این صحنه به سرعت ماجرا را به پلیس خبر دادم. کارآگاهان در ادامه به بررسی محل جنایت پرداختند. قربانی با شلیک اسلحه ساچمه زنی به قتل رسیده و همسرش نیز با همان اسلحه زخمی شده بود از این رو بلافاصله جسد قربانی به پزشکی قانونی منتقل و همسرش برای درمان به بیمارستان اعزام شد.
تیم تحقیق در ادامه بررسیها به پرس و جو از شاهدان ماجرا پرداخت.بررسی سوابق نشان میداد که قربانی با هیچکس مشکلی نداشته است. مأموران که حدس میزدند جنایت با انگیزه سرقت صورت گرفته است، بررسیهای خود را روی این انگیزه متمرکز کردند.
کارآگاهان که بهصورت شبانهروزی سرگرم رسیدگی به این پرونده بودند در ادامه به سرنخهای خوبی دست یافتند که میتوانست آنها را در کشف راز این جنایت هولناک یاری دهد.
مأموران این بار به فردی مظنون شدند که تمامی سرنخها نشان میداد وی مرتکب
قتل شده است.
از این رو بار دیگر تحقیقات ویژه ای در این خصوص انجام تا اینکه ماموران پی بردند این مرد از مدت ها قبل با فردی اختلاف حساب داشته است از این رو تحقیقات بر روی این موضوع متمرکز شد و سرنخ هایی به دست آمد که حکایت از جنایت با انگیزه
مالی داشت.
با انجام تحقیقات گسترده فاش شد که روز جنایت قاتل در تعقیب این زن و مرد بوده و در یک موقعیت مقابل پاساژ دست به جنایت زده و این زن و شوهر را گلوله باران کرده است. با انجام اقدامات گسترده پلیسی و به دستور درخشان بازپرس جنایی تحقیقات به صورت ویژه انجام شد تا اینکه ماموران توانستند ردی از تنها مظنون جنایت به دست آورند در نهایت با
جمع آوری دلایل و مدارک لازم ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم به قتل را دستگیر کردند.
وی در بازجویی ها صراحتا به قتل اعتراف و انگیزه خود از این جنایت را اختلاف حساب با مقتول اعلام کرد. گفتنی است تحقیقات پیرامون زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 725615
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.