به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا از فرمانداری استهبان،محمد مهدی شرفی در این جلسه گفت:کسب رضایت مردم ، اجرای درست قوانین ،همگرایی و هماهنگی بین بخشی، ایجاد وحدت مردمی در روستاها از ضروریات مورد توجه دهیاران باشد.
فرماندار استهبان گفت:نامگذاری 14 تیرماه به عنوان روز دهیاری اقدامی ارزنده و فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های قابل توجه و اثر بخش و مردمی به صورت شبانه روزی خادمان مردم در دهیاری ها و مدیریت روستایی، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.
شرفی با بیان اینکه اعتبارات دولتی محدود است ادامه داد:‌دهیاران علاوه بر امورعمرانی روستا، وظائف مهم دیگری هم به عهده دارند که در قانون 47 مورد به عهده دهیار گذاشته شده است از جمله حوزه بهداشت ، فرهنگ ، میراث فرهنگی و منابع طبیعی که باید دهیاران به همه وظائف خود آشنا باشند و اهتمام ورزند و با شناسایی ظرفیت های موجود و تبدیل آنها به یک فرصت در زمینه آبادانی وایجاد اشتغال در روستاها تلاش کنند.
وی همچنین بیان کرد: لزوم اطلاع کامل دهیاری ها از قوانین ومقررات و دستور العمل های صادر شده بویژه در حوزه مالی حائز اهمیت فراوان است که باید مورد توجه قرار گیرد و در انجام امور عمرانی روستا از قبل هماهنگی لازم با امور فنی فرمانداری از ابتدا تا انتها صورت پذیرد تا مشکلی ایجاد نشود.
در این جلسه،دهیاران ضمن تقدیر و تشکر از خدمات انجام گرفته در روستا ها در دولت تدبیر و امید مسائل و مشکلات موجود روستاها را در زمینه های مختلف عمرانی،آموزشی،ورزشی،خدماتی و رفاهی،آب و کشاورزی مطرح کردند و خواستار توجه و حل معضلات شدند.
دریافت خبر:‌روح الله سعادتمندنژاد ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.