مبینا نظری دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: رسیدن به مدال طلای جهانی کار بسیار سختی است اما با تمرینات مداوم و با توکل به خداوند این موفقیت را کسب خواهم کرد.
وی که 13 سال سن دارد و دانش آموز کلاس هشتم است افزود: از سال 1390 بطور اتفاقی وارد این رشته شدم و طی این مدت توانستم چندین مقام کشوری کسب کنم و در نهایت در نخستین سال حضورم در مسابقات آسیایی موفق به کسب مدال برنز شدم .
نظری در خصوص سطح مسابقات آسیایی که درویتنام برگزار شد اظهار داشت: این رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تکواندوکاران شرکت کننده از 10 کشور آسیایی با آمادگی مطلوبی حضور داشتند از این رو رقابت تنگاتنگی با حریفان خود داشتم.
این ورزشکارشیرازی اضافه کرد: دراین مسابقات با حریفانی از کشورهای ازبکستان، ماکائو، ویتنام، فیلیپین و چین تایپه(تایوان) مبارزه کردم و توانستم مقام سوم را کسب کنم و دل پدر و مادرم را که در راه موفقیتم تلاش زیادی کردند شاد کنم.
او ضمن تقدیراز مربیانش گفت: مربیانم برای موفقیت من سنگ تمام گذاشتند و جا دارد از استاد فاطمه اسدپور و سارا نوروزی تقدیر کنم و مدال برنزم را تقدیم به آنها می کنم ضمن اینکه ازحمایت ابراهیم غیاثی رئیس هیأت تکواندو فارس هم نباید گذشت .
مبینا نظری در مسابقات تکواندو نونهالان آسیا که با حضور 112 ورزشکار از 10 کشور جمعه گذشته در ویتنام برگزار شد، مدال برنز گرفت.
در این مسابقات تیم ویتنام برسکوی قهرمانی ایستاد و تیم های تایلند و ایران به ترتیب دوم و سوم شدند.
مصاحبه:‌حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.