به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اظهار داشت: ماموران این واحد در شهرستان نی ریز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پژو 405 شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ محمد جعفر تولایی افزود: در بازرسی از این خودرو 19کیلوگرم تریاک کشف شد و راننده و سرنشین این وسیله نقلیه دستگیر شدند.
این مقام انتظامی بیان کرد: همچنین در یک عملیات دیگر، ماموران ایستگاه بازرسی قلاتوبه در شهرستان داراب طی تعقیب و گریز پلیسی، یک دستگاه خودرو سمند را متوقف و در بازرسی از آن 36 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس افزود: ماموران کلانتری 28 شهرک جدید صدرا شیراز نیز پس از آن که مطلع شدند شخصی با هویت معلوم مبادرت به فروش مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرک کرده، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
تولایی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از خودرو پراید متعلق به او 20 کیلوگرم تریاک کشف شد.
همچنین در گزارش دیگری از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از قول فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید آمده است، ماموران ایستگاه بازرسی شهید جنتی فر این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پیکان شک و آن را متوقف کردند و در بازرسی از این وسیله نقلیه 19کیلو گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ رضا شکوهی افزود: راننده این خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد.
7368 /6118
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.