به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سرهنگ سیروس حیدری افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با بررسی صحنه های سرقت و دوربین های مداربسته محل وقوع جرائم، متوجه شدند سرقت ها توسط فردی به هویت 'م-پ' که از سارقان حرفه ای و سابقه دار است، انجام شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: پس از تحقیقاتی که پلیس برای شناسایی و دستگیری این سارق انجام داد، ماموران مطلع شدند نامبرده هنگام سرقت در شهرستان خرم آباد دستگیر و روانه زندان شده است.
حیدری، افزود: پس از هماهنگی قضایی، تیمی از ماموران پلیس آگاهی به شهرستان خرم آباد اعزام شدند و متهم یاد شده به شیراز انتقال داده شد.
او بیان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به 45 فقره سرقت منزل در شهرستان شیراز اقرار کرد که تا کنون 31 نفر از شاکیان شناسایی شده اند و تحقیقات برای کشف سایر سرقت ها ادامه دارد.
رئیس پلیس آگاهی استان به شهروندان هشدار داد: در صورت مشاهده هرگونه تردد و پرسه زنی افراد مشکوک که احتمال انجام سرقت و یا هرگونه جرمی توسط آنان وجود دارد، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
7368 /6118
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.