مهرداد سهرابی، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس تصمیم ستاد انتخابات کشور، انتخابات شوراها در شهرهایی که شمار اعضای آنها در این نهاد هفت و یا 9 نفر است باید به شکل تمام الکترونیک برگزار شود و 10 شهر استان فارس شامل این تصمیم گیری می شوند.
وی ادامه داد: بر این اساس، انتخابات در شهرهای جهرم، لارستان، مرودشت، فیروزآباد، فسا، داراب، نورآباد ممسنی، آباده، کازرون و شهر صدرا شیراز که همه آنها دارای هفت عضو اصلی شورا هستند به شکل تمام الکترونیک برگزار می شود.
او اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری نیز به جز مرحله احراز هویت، سایر مراحل به شکل دستی انجام می شود و رای دهندگان پس از نوشتن نام نامزد مورد نظر بر روی تعرفه اخذ رای آن را در صندوق می اندازند.
سهرابی، با اشاره به وجود سه هزار و 571 شعبه ثابت و سیار در استان فارس، بیان داشت: از این تعداد، 558 شعبه متعلق به 10 شهر نام برده است و انتخابات در تمام این شعب به شکل تمام الکترونیک برگزار می شود.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری فارس افزود: به تعداد هر شعبه به طور متوسط سه صندوق در نظر گرفته شده که تقسیم این صندوق ها در شعب بر اساس بزرگی و تعداد رای دهندگان بر عهده کمیته اجرایی فرمانداری هاست.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.