شهردار منطقه یک شیراز با اعلام این مطلب گفت: در حال حاضر عملیات زیباسازی این فضای شهری در محوطه جلوی باغ عفیف آباد در حال انجام است که شامل اجرای سنگفرش، فضای سبز و آب نما و یک فضای زیبا برای شهروندان است و این هفته افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
اسماعیلی اظهار داشت: با توجه به بسته شدن مسیر جلوی باغ عفیف آباد، کار تملک باغی که در مسیر بولوار مصلی نژاد بود به اتمام رسید و ظرف مدت 10 روز آینده بولوار پشت باغ عفیف آباد نیز به بولوار ستارخان متصل خواهد شد و این بولوار از بن بست فعلی خارج خواهد شد.
وی اضافه کرد: در کنار اجرای فضای شهری جلوی باغ عفیف آباد هم اکنون عملیات اجرایی دومین فضای شهری شیراز نیز در خیابان جهاد کشاورزی آغاز شده و تا 6 ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار منطقه یک شیراز ادامه داد: یکی دیگر از پروژه هایی که این هفته در سطح منطقه یک به بهره برداری می رسد افتتاح پارک اردیبهشت در بولوار زند و در محل سابق باغ فرزانه است که این پروژه نیز در 13 هزار مترمربع اجرا و شامل فضاهای سبز، نمازخانه، سرویس های بهداشتی، فضای بازی کودک و فضای نشستن برای مردم است.
اسماعیلی گفت: در زمینه توسعه باغ هنر نیز هم اکنون عملیات تملک باغ های اطراف این پروژه به اتمام رسیده و ظرف 2 ماه آینده مساحت این باغ 5/2 برابر مساحت فعلی شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: همچنین با توجه به نزدیک شدن به مراحل نهایی طرح توسعه پارک بعثت تا پایان تیرماه، مساحت این پارک به 2 برابر مساحت فعلی افزایش می یابد و به 8 هکتار خواهد رسید که شامل فضاهای ورزشی، پیاده روی، دوچرخه سواری، زمین مینی گلف، زمین والیبال و بسکتبال و تعدادی زمین ورزشی دیگر است.
اسماعیلی اضافه کرد: از دیگر پروژه هایی که در سطح این منطقه در حال اجراست طرح پیاده روسازی خیابان قصردشت به طول 6 کیلومتر در حدفاصل چهارراه ملاصدرا تا میدان قصردشت است که علاوه بر ساماندهی و سنگفرش پیاده روهای این مسیر، جداره های این محور نیز ساماندهی و آسفالت می شود و مسیر برای عبور و مرور شهروندان آماده خواهد شد.
وی گفت: طی این مدت پروژه های بسیاری در سطح این منطقه اجرا شده و عمده رویکرد ما در اجرای پروژه های منطقه یک، توجه به بحث انسان محوری در این پروژه ها بوده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 639428
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.