حیدرعلی کامیاب کلانتری جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: از زمانی که مسئولیت این اداره کل را پذیرفتم،انجمن خیرین ورزش ساز را در سال 94 به ثبت رساندیم و این یک افتخار برای ورزش فارس است که 2 سال متوالی توانستیم به عنوان برتر درکشور دست یابیم.
وی اضافه کرد: جامعه ورزش و جوانان فارس قدردان این افراد که برای سلامتی جامعه سرمایه گذاری می کنند، هستند.
او ادامه داد: با اتمام این پروژه ها که اکثر آنها در مناطق محروم ساخته می شود یک هزار و 500 میلیارد ریال هزینه دارد و افزون بر 120 هزار مترمربع به فضای ورزشی فارس اضافه خواهد شد که این یک آمار بسیار خوب است که منجر به برتری در کشور شد .
مدیرکل ورزش وجوانان فارس بیان کرد: پس از اینکه خیرین در حوزه های بهداشت و سلامت و ساخت مدارس و بهزیستی وارد شدند با رایزنی هایی که صورت گرفت این افراد با رویکرد به ورزش که نقش به سزایی در حوزه سلامت و نشاط و شادمانی دارد ،استقبال خوبی کردند.
وی بیان کرد: خیرین ورزش ساز فارس علاوه بر ساخت مکان های ورزشی در حوزه ورزش قهرمانی و حتی حرفه ای هم وارد شدند که می توان به مسعود راستین مدیرعامل تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان اشاره کرد که قهرمان سوپر لیگ کشور شدند و به عنوان نماینده ایران در سال جاری در جام باشگاه های آسیا شرکت می کنند.
کامیاب کلانتری افزود: روز گذشته در تهران با حضور وزیر ورزش و جوانان در آیینی که برای تقدیر و اعلام برترین خیر ورزش ساز کشور برگزار شد از استان فارس 10 خیر که بیشترین ساخت و سازها را داشتند حضور یافتند و در نهایت شکرالله محمدپور و حمید محمدپور به عنوان برتر معرفی شدند ضمن اینکه دیگر خیرین فارس هم تقدیر شدند.
وی افزود: تعدادی از این پروژه ها با ظرفیت بسیار بالایی ساخته شده که می تواند میزبان مسابقات آسیایی و بین المللی باشد و این امر نشانگر نگاه به کیفیت درساخت اماکن ورزشی است .
مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: در سال جاری نیز علاوه بر 59 پروژه در حال ساخت عملیات احداث چندین پروژه جدید نیز آغاز خواهد شد.
7368 / 1876
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.