به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند با استفاده از یک دستگاه خودرو تریلر پس از بارگیری سوخت قاچاق از انباری واقع در اطراف شیراز، آن را به استان‌های شرقی کشور انتقال دهند.

وی گفت: بلافاصله ماموران به محور شیراز ـ بندرعباس اعزام شدند و پس از کنترل محورهای مواصلاتی و گشت‌زنی‌های نامحسوس خودروی مورد نظر را مشاهده و متوقف کردند. در بررسی‌های تکمیلی مأموران مشخص شد این خودرو حامل 33 هزار و 400 لیتر گازوئیل قاچاق است که در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

سردار گودرزی از عملیات دیگری که توسط عوامل کلانتری سلطان‌آباد شیراز انجام گرفت، خبر داد و گفت: مأموران انتظامی این کلانتری محل دپوی فرآورده‌های نفتی قاچاق در کارگاهی واقع در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی را شناسایی کردند و اعزام شدند.

وی گفت: در بازرسی از محل، مقدار 45 هزار لیتر فرآورده‌های سوختی قاچاق شامل گازوئیل و نفت سفید که در مخازن بزرگ فلزی دپو شده بود، کشف و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شد.

دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز در لارستان

رئیس پلیس فتا استان فارس بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا حین رصد فضای مجازی (اینستاگرام)، مطلبی با عنوان "چاق شوید و چاق بمانید" مشاهده کردند که با پیگیری به عمل آمده از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرستان لارستان مشخص شد داروهای ارائه شده فاقد مجوز است. 

سرهنگ حبیب‌الله رجبلی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند فرد فروشنده را شناسایی و دستگیر کنند. متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی اعتراف کرد که داروها را به صورت تلفنی از شبکه‌های ماهواره‌ای خریداری و با قیمت بالاتر به دیگران می‌فروشد.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی، در بازرسی از منزل متهم موفق به کشف تعدادی از داروهای افزایش وزن غیرمجاز شدند که پس از انجام اقدامات تکمیلی پرونده به دادسرا ارسال شد. 

دستگیری عاملان وقوع قتل در شهرستان سپیدان

سرهنگ سلطان محمدی، فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان از شناسایی و دستگیری عاملان یک فقره قتل پس از 6 ساعت خبر داد و گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای این شهرستان و متواری شدن عاملان آن از صحنه وقوع جرم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهمان در شهرستان مرودشت شناسایی و پس از اعزام به محل مورد نظر و همکاری عوامل انتظامی آن شهرستان، عاملان اصلی وقوع قتل که دو نفر بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه متهمان برای انجام تحقیقات به شهرستان سپیدان انتقال داده شدند، گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس در این رابطه ادامه دارد.

کشف 900 میلیون ریال احشام قاچاق در جهرم

سرهنگ عبدالعظیم انصاری گفت: ماموران انتظامی کلانتری خاوران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور جهرم - شیراز، به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف می‌کنند.

وی افزود: این خودرو حامل 14 رأس گاو فاقد هر گونه پروانه بهداشتی و مدارک معتبر بود که بلافاصله توقیف و راننده دستگیر شد. ارزش احشام مکشوفه 900 میلیون ریال  بوده و در این باره پرونده قضایی تشکیل شده است. 

انتهای پیام/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621597
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.