به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی برنامه خوشا شیراز، سری جدید برنامه « خوشا شیراز» هر هفته با حضور هنرمندان و افراد برجسته و موفق کشور از سیمای مرکز فارس ساعت 9 تا 11:30 صبح پخش می‌شود. جمشید مشایخی و حسین توکلی مهمان این هفته برنامه بودند. 

جمشید مشایخی پیشکسوت عرصه بازیگری در این برنامه با ابراز گلایه از اینکه شرایط برای ساخت سریال فاخر در تلویزیون فراهم نیست اظهار داشت: از اینکه جوانان ما سریال‌های شبکه‌های ماهواره‌ای را دنبال و تماشا می‌کنند بسیار غصه می‌خورم. 

وی در پاسخ به این پرسش  مجری برنامه که علت روحیه خوب شما با سن زیاد چیست،  گفت: من چندی پیش بیماری پشت سر گذاشتم که پزشکان از درمان قطع امید کرده بودند اما به خدا توکل کردم چراکه معتقدم همه چیز دست خداست. 

این بازیگر پیشکسوت افزود: برای اینکه در زندگی پر روحیه و با انرژی باشید فقط باید به خداوند توکل کنید.

حسین توکلی خواننده جوان نیز در این برنامه درباره کار جدیدش گفت: انتشار آلبوم و آغاز کنسرت‌ها در شهرهای تهران و شیراز از برنامه‌های امسالم است. 

وی درباره الگوگیری در کار خوانندگی افزود: هر جوانی که خوانندگی را شروع می‌کند، دوست دارد شبیه یک اسطوره صدا و آواز باشد من هم در اوایل کارم از این موضوع مستثنی نبودم ولی به مرور زمان این موضوع در من کمرنگ‌تر شد و خودم را از این موضوع جدا کردم.

انتهای پیام/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621212
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.