به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سرهنگ محمد جعفر تولایی افزود: در پی کسب گزارشی مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم با یک دستگاه خودرو سمند قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از شهرستان داراب به شیراز را دارد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد اطلاعاتی، ضمن استقرار در ورودی شهر شیراز خودرو حامل مواد مخدر و یک دستگاه خودرو که به عنوان پشتیبان وسیله نقلیه حامل مواد را همراهی می کرد، متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 52 کیلو و 594 گرم تریاک کشف شد و سه نفر متهم در ارتباط با آن دستگیر شدند.

**کشف 2 محموله قاچاق به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال در شیراز
در گزارش دیگری از این معاونت و به نقل از رئیس پلیس آگاهی استان فارس آمده است: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون حامل محموله قاچاق در یکی از محله های شهرستان شیراز، ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ سیروس حیدری افزود: ماموران ضمن متوقف کردن وسیله نقلیه یاد شده، در بازرسی از آن 2 هزار و 590 دست انواع پوشاک قاچاق و فاقد مدارک قانونی و گمرکی به ارزش 800 میلیون ریال کشف کردند.
وی ادامه داد: همچنین ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فارس در یک عملیات دیگر و در بازرسی از 2 باب منزل مسکونی، هشت هزار و 599 عدد انواع لوازم خانگی و سه هزار متر پارچه قاچاق به ارزش 900 میلیون ریال کشف کردند.
او اظهار کرد: چهار نفر متهم در ارتباط با این کالاهای قاچاق مکشوفه دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

**کشف بیش از 700 هزار عدد مواد محترقه در شیراز
رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس نیز گفت: در قالب اجرای طرح پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار چهارشنبه آخر سال و برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان مواد محترقه، اجرای طرح های مقابله ای در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفته است.
سرهنگ موسی حسینی افزود: با اجرای این طرح، ماموران پلیس امنیت عمومی ضمن تذکر به کسبه در مورد عدم فروش مواد محترقه، در بازرسی از 2 باب انبار، 702 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.
وی، توزیع کنندگان مواد محترقه را مروج بی نظمی و بی انضباطی در جامعه دانست و بیان کرد: عزم پلیس برای دستگیری و تحویل این افراد به مراجع قضایی جدی است.
6122 /6118
دریافت خبر: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.