به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمد جعفر تولایی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، هنگام انجام عملیات ایست و بازرسی و کنترل محور مواصلاتی بندرعباس - لارستان، به یک دستگاه خودرو پژو 206 شک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این وسیله نقلیه 49 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد و در ارتباط با این مواد سه نفر متهم ستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس افزود: همچنین در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان اقلید یک دستگاه خودرو پژو 405 را در ورودی این شهرستان توقیف و در بازرسی از آن 9 کیلو و 700 گرم تریاک کشف و سه نفر متهم را دستگیر کردند.
تولایی ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی خسرو شیرین در شهرستان آباده نیز ضمن توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس در جاده سمیرم این منطقه، در بازرسی از این وسیله نقلیه، 29 کیلوگرم حشیش کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: در یک عملیات دیگر، ماموران ایستگاه بازرسی قلاتویه شهرستان داراب هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو 405 شک و آن را متوقف و در بازرسی از این خودرو 16 کیلو و 600 گرم تریاک کشف کردند و 2 نفر متهم در ارتباط با این مواد افیونی دستگیر شدند.
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.