معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس شاهچراغ(ع) اعلام کرد: به مناسبت میلاد امام زمان (عج) عقد ازدواج هشت زوج جوان در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس شاهچراغ(ع) اعلام کرد: به مناسبت میلاد امام زمان (عج) تا پایان روز دوشنبه، عقد ازدواج هشت زوج جوان در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام احمد سلامی دوشنبه نهم فروردین‌ ماه در گفت‌وگو با ایرنا برنامه‌های برگزار شده به‌مناسبت نیمه شعبان را وزین توصیف کرد و ابراز داشت: در سال جاری دو مرتبه سالروز ولادت امام زمان(عج) خواهیم داشت و تلاش شده است به میمنت این رویداد مهم، ویژه‌برنامه‌هایی شاد و مذهبی برای مردم برگزار شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس شاهچراغ(ع) استقبال مردم را از برنامه‌ها چشمگیر توصیف کرد و افزود: زائران با رعایت تدابیر بهداشتی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در برنامه‌های مختلف مولودی‌خوانی، نورافشانی حرم شاهچراغ، ویژه برنامه کودکانه و مسابقه اینترنتی موعود ادیان شرکت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: استقبال از موزه حرم شاهچراغ(ع) که امروز رایگان اعلام شده است، قابل توجه است؛ این مجموعه از گنجینه فاخری برخوردار است که مربوط به ادوار مختلف پیش از تاریخ تا دوران معاصر است.

سلامی عنوان کرد: بعد از ظهر امروز دوشنبه حزب‌خوانی قرآن کریم قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود؛ همچنین آیین مولودی‌خوانی و سرودخوانی در حرم شاهچراغ(ع) اجرا خواهد شد. بعد از اقامه نماز مغرب و عشا نیز در همین مکان حجت‌الاسلام رضوی اردکانی، امام جمعه موقت شیراز پیرامون فضایل و مناقب حضرت ولیعصر(عج) سخنرانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: ایستگاه صلواتی موکب دانشجویان عراقی در صحن حضرت معصومه(س) و یک ایستگاه صلواتی نیز به‌همت هیات منتظران وصل در باب‌الرضا(ع) نیز دایر است و پذیرای مشتاقان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.