رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از تخلف میلیاردی یک شرکت پخش مواد غذایی خبر داد.

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از کشف تخلف میلیاردی یک شرکت پخش موادغذایی و بهداشتی در زمینه فروش اجباری و گرانفروشی در شیراز خبر داد.

به گزارش جماران، حمید زارع یکشنبه 2 شهریور به خبرنگاران گفت: یک شرکت پخش موادغذایی و لوازم بهداشتی که صاحبان سوپرمارکت‌ها را در قبال خرید روغن به خرید رب گوجه یا تن ماهی مجبور می‌کرد در دام بازرسان سازمان صمت افتاد و بعد از تشکیل پرونده به تعزیرات معرفی شد.

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت استان فارس ادامه داد: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فروش اجباری از سوی شرکت‌های پخش، موضوع در دستور کار قرار گرفت و بازرسان سازمان در پوشش صاحب مغازه در برخی سوپری‌ها مشغول به کار شده و موضوع را تایید کردند.

او این اقدام را یک تخلف قانونی دانست و گفت: در بازرسی از انبار شرکت یاد شده، مقادیری روغن خوراکی با قیمت گذشته مشاهده شد که این شرکت با قیمت جدید آنها را عرضه می‌کرد، لذا تخلف گرانفروشی نیز به خرید اجباری اضافه شد.

زارع ارزش پرونده مفتوحه برای این شرکت پخش را 2 میلیارد و 886 میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: پرونده این شرکت برای رسیدگی و صدور حکم قانونی، به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.