معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: زلزله سه شنبه شب (بیستم خرداد ۹۹) بیرم لارستان تلفات جانی نداشت و تنها دیوار برخی خانه‌های روستایی ترک‌های مختصر برداشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس با بیان اینکه زلزله سه شنبه شب (بیستم خرداد ۹۹) بیرم لارستان تلفات جانی نداشت، گفت:هلال احمر برای اسکان موقت خانواده ها در نقاط روستایی چادر در اختیار آنان قرار داده است و تیم‌های امداد و نجات کماکان در منطقه حضور دارند و تاکنون مشکلی نیز گزارش نشده است.

به گزارش جماران، محمود رضایی کوچی در خصوص تلفات زلزله شب گذشته در بیرم لارستان گفت: شب گذشته در منطقه در ۲ مقطع در منطقه بیرم شدت زلزله بالا بود که یکی از زلزله ها ۵.۱ ریشتر و دیگری ۵.۷ ریشتر شدت داشت.
وی ادامه داد: به محض اطلاع از وقوع زلزله تیم‌های ارزیاب و تیم هایی که برای بحث مدیریت بحران پیش بینی شده بودند در منطقه حضور پیدا کردند.
معاون استاندار فارس گفت: همچنین تیم‌های امداد و نجات به چندین روستا از منطقه که کانون زلزله بودند مراجعه کردند که خوشبختانه بر اساس ارزیابی های صورت گرفته زلزله شب گذشته تلفات جانی نداشته است.
رضایی افزود: تنها در برخی از روستاها به خصوص روستای خلیلی ساختمان‌هایی که از قدمت بنا برخوردار بودند دچار ترکیدگی مختصری بر روی دیوار شدند.
وی ادامه داد: هلال احمر برای اسکان موقت خانواده ها در نقاط روستایی چادر در اختیار آنان قرار داده است و تیم‌های امداد و نجات کماکان در منطقه حضور دارند و تاکنون مشکلی نیز گزارش نشده است.
معاون استاندار فارس گفت: ستاد مدیریت بحران در لحظات نخست وقوع این حادثه در منطقه تشکیل شد.
رضایی افزود: تیم های امدادی و کمک‌های مورد نیاز نیز در منطقه وجود دارد و مشکلی گزارش نشده است.
وی ادامه داد: تیم های امداد و نجات و ستاد مدیریت بحران استان از آمادگی کامل برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.