معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ابتلای 76 نفر در استان فارس به ویروس کرونا، گفت: آمار کلی مبتلایان به کرونا در استان فارس به چهار هزار و 623 نفر رسید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ابتلای 76 نفر در استان فارس به ویروس کرونا، گفت: تاکنون 98 نفر در استان فارس به دلیل ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌ اند. همچنین سه هزار و 918 نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، بهبود یافته و سلامتی خود را به‌دست آورده ‌اند.

به گزارش جماران، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در جمع خبرنگاران گفت: از یک‌ هزار و 553 مورد نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌ های تشخیص مولکولی کروناویروس طی روز گذشته تاکنون، 76 مورد مثبت گزارش شده است که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به چهار هزار و 623 نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: از 76 مورد جدید در استان فارس، 40 مورد مربوط به شیراز، پنج مورد مرودشت، چهار مورد کازرون، پاسارگاد، قیروکارزین و نی ریز هم هر کدام یک مورد را شامل می ‌شود و مابقی موارد مربوط به دیگر دانشکده‌ ها و دانشگاه ‌های علوم پزشکی استان است.

همتی با بیان اینکه خوشبختانه در هشت روز گذشته مورد فوتی بر اثر ابتلاء به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون 98 نفر در استان فارس به دلیل ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌ اند. همچنین سه هزار و 918 نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، بهبود یافته و سلامتی خود را به‌دست آورده ‌اند.

وی تأکید کرد: هرگونه سهل ‌انگاری در برابر کرونا، تبعات زیان‌باری برای جامعه دارد، پس بیاییم با رعایت توصیه‌ های بهداشتی، به خود، خانواده و مردم جامعه سلامتی هدیه کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1431003
  • منبع: خبرگزاری مهر
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.