امیر دریادار دوم منصور روح‌الامینی، فرمانده یگان هوا دریای نیروی دریایی ارتش، چهارشنبه در آیین تشییع پیکر پاک این شهید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: این لباس سفیدی که بر تن ماست، کفن است که ما برای حفظ آب، خاک و ناموس مردم ایران پوشیده‌ایم و برای دفاع از ایران فرسنگ ها دورتر تلاش می‌کنیم و تقدیم این شهدا جز برای سرفرازی کشور چیز دیگری نیست.

پس از آن پیکر شهید سرافراز اسماعیل پور خسرو با حضور مردم و خانواده‌های شهدا در حالیکه بر روی دستان جمعی از ارتشیان حمل می‌شد پس از انجام تشریفات نظامی تا گلزار شهدای داراب بدرقه و در کنار دیگر شهدا به خاک سپرده شد.  

شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، (بیست و یکم اردیبهشت 99) در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آب‌های جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و تعدادی از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند.

پس از این حادثه، تیم‌های امداد و نجات دریایی در محل حضور یافتند و مجروحان و شهدا را از شناور تخلیه و به مراکز درمانی منتقل کردند. نیروهای مستقر در شناور یاد شده رشادت مثال زدنی در نجات جان همرزمان خود به خرج دادند.

تعداد شهدای این حادثه ۱۹ تن بوده و تعداد مجروحان نیز ۱۵ نفر است که در وضعیت مناسبی به سر می‌برند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.