حسین آرگیو روز یک‌شنبه اظهار داشت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته ، مردم می توانند شیرینی مورد نیاز خود  را غیر حضوری و تنها از طریق سفارش  اینترنتی  یا تلفنی ( توسط پیک ) تهیه نمایند.

آرگیو اضافه کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی ، مبین ویژه بودن شرایط فعلی است و اگر  می خواهیم به شرایط عادی برگردیم باید راهکارهای این طرح را لازم الاجرا بدانیم.

وی گفت: پیوستن به مجموعه افرادی که برای سلامت خود و جامعه ارزش قائل هستند و ضوابط و موازین بهداشتی را رعایت می کنند ، موجب تسریع در روند شکست دادن کرونا خواهد شد.کادر درمان و پرستاران و مجموعه های ذیربط ، از لحاظ روحی و جسمی  روزهای حساس و سختی را سپری می کنند ، از جامعه انتظار داریم با رعایت اصول بهداشتی ، مددکار و همراه این قشر زحمتکش باشند و به زحمات آنها پاسخی شایسته دهند.

مهر و موم ۱۵۰ واحد صنفی متخلف

عباس ظریف سرپرست اداره صمت شهرستان فسا نیز  اظهار داشت: با توجه به اخطارهای قبلی مبنی بر عدم فعالیت واحدهای صنفی غیر ضرور و رعایت موارد بهداشتی در پیشگیری از شیوع کرونا ۱۵۰ واحد صنفی که به اخطارهای بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف توجه نکرده بودند پلمب شدند.

سرپرست اداره صمت شهرستان فسا اضافه کرد: بنا به تصمیم دستورالعمل‌های ستاد مدیریت بیماری کرونا واحدهای صنفی غیرضرور با تعطیلی کسب و کار و قطع زنجیره شیوع کرونا سلامتی خود و هموطنان را تضمین کنند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ۱۵ نفر از افرادی نیز که بدون مجوز اقدام به فک پلمب واحد صنفی خود کرده بودند با دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

علاوه بر فسا  در شهرستان های شیراز، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، اوز ، خنج ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.