رسول امین زاده، شنبه به ایرنا اظهار داشت: طبق دستور کشوری، برای پیشگیری ازگسترش بیماری کرونا تمام صنوف به جز اغذیه فروشی ها تا زمان رفع طغیان کرونا باید تعطیل باشند.

وی ادامه داد:طی رصد کارشناسان بهداشت محیط ۲ آرایشگاه زنانه و ۵ آرایشگاه مردانه در شهر فسا و چند روستای تابعه ، قانون عدم فعالیت را نقض کرده بودند که پلمب شدند.
شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تاکنون ۱۴ نفر در استان فارس جان خود را از دست داده اند اظهار داشت : با شناسایی ۲۲ مورد جدید، شمار مبتلایان به کرونا در این استان به ۴۷۹ نفر رسیده است.
 عبدالرسول همتی، شنبه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در فارس گزارش شده است، با این مورد جدید فوتی، تاکنون ۱۴ نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد : تاکنون ۱۵۶ نفر  نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند،هم اکنون ۴۹ درصد از مبتلایان در استان فارس در بیمارستان بستری هستند و ۳۲ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.