علی مبشری شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه تنها فعالیت صنوف ضروری مثل نانوایی، میوه و تره‌بار، خواروبار و لبنیات و قصابی و مرغ و ماهی و داروخانه‌ها مجاز است، افزود: در صورتی که واحدهای صنفی غیر ضروری از این مصوبه تخطی و اقدام به فعالیت کنند با آنها برخورد قانونی می‌شود.
وی با بیان اینکه گذر از شرایط فعلی ، همکاری و انسجام همگان را می طلبد، گفت: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی برای نظارت بر تامین و عرضه کالاهای اساسی در شهر حضوری فعال دارند و شهروندان نیز از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشند.
براساس آخرین آمار منتشر شده در روز جمعه ۲۳بهمن‌ماه، ۳۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس طی ۲۴ ساعت مشاهده شده و با شناسایی این افراد، شمار مبتلایان به ۲۳۲ نفر رسیده است؛ همچنین در مجموع ۸ نفر تاکنون در استان فارس جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.
هم‌اکنون ۶۱درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۲۶درصد از مبتلایان نیز به دلیل وجود علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند؛ همچنین ۱۳درصد افراد مبتلا نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.
علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، مرودشت، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.