محمد هادی غلامی روز چهارشنبه در عین حال تاکید کرد : به منظور  پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بهتر است رانندگان برای سوختگیری ،امکانات اولیه بهداشتی را به همراه داشته باشند.

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با بیان این موضوع که جایگاه ها از جمله مراکز  مهم و پر آمد و شد خدمات رسانی به مردم هستند افزود:  از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، کمیته مبارزه با کرونا  با حضور مسئولین این منطقه و انجمن صنفی جایگاهداران استان فارس  برگزار و تصمیمات لازم همچون استفاده از دستکش یکبارمصرف و ماسک در جایگاه ها و پرداخت الکترونیکی بهای سوخت بجای پول نقد گرفته شد .

غلامی ضمن تشکر از همکاری و تلاش های جایگاهداران استان در مقابله وپیشگیری با شیوع بیماری کرونا اظهارکرد: با توجه به شرایط موجود امکانات خاصی به جایگاه های سوخت برای مقابله با ویروس کرونا داده نشده و مالکین جایگاه شخصا سعی در تامین مواد ضد عفونی و دستکش دارند،  که گاه با مشکلاتی نیز روبرو هستند  اما هماهنگی های لازم با سازمان های مربوطه برای تامین اقلام مورد نیاز جایگاه انجام شده است.

وی  در همین راستا از همشهریان  درخواست کرد به منظور همکاری  با جایگاهداران برای پیشگیری بیشتر از شیوع بیماری در زمان مراجعه به جایگاه، تجهیزات بهداشتی اولیه همچون دستکش یکبار مصرف همراه داشته و در فرایند پرداخت بهای سوخت تا حد امکان از پول نقد استفاده نکنند.

 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز برای پیشگیری و مقابله با انتشار ویروس کرونا در اطلاعیه ای اعلام کرد : ضروری است فرآیند سوختگیری و پرداخت  هزینه سوخت در تمامی جایگاه های عرضه سوخت، توسط اپراتورهای جایگاه ها انجام پذیرد و دستکش یکبار مصرف‌ جهت استفاده عموم در دسترس قرار گیرد و تاکید می شود فرآیند سوختگیری و پرداخت هزینه بدون دستکش یکبار مصرف انجام نشود. 

همچنین نازل ها ، صفحه کلید دیسپنسرها،  سرویس بهداشتی به طور مستمر با مواد ضدعفونی کننده مناسب نظافت شود.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ دو هفته پیش وارد ایران شد و بسیاری از فعالیت‌ها را مختل کرد. در پی آن، بسیاری از مراکز فرهنگی، اماکن عمومی و ورزشی بسته شد و برخی اصناف و مراکز تجاری نیز  فعالیت‌های خود را به حالت نیمه‌تعطیل یا تعطیل درآورده‌اند.

کرونا، ویروسی است که سرعت شیوع بسیاری دارد. از جمله راه‌های انتقال آن، عطسه، سرفه، دست‌دادن و روبوسی است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا ساعت ۱۹ سه‌شنبه ۱۳ اسفندماه تاکنون مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۲ هزار و ۳۳۶ نفر رسیده است که از این میان ۷۷ نفر فوت کرده‌اند و ۴۳۵ نفر بهبود یافته‌اند. تست کرونای ۳۵ نفر در فارس مثبت اعلام شده است.۲ نفر در استان فارس از این بیماری جان باخته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.