مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی فارس سه‌شنبه ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن از برگزاری این نمایشگاه با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس خبر داد.
سید محمود موسوی با اعلام اینکه ۲۷ تولیدکننده و فعال حوزه صنعت شیلات و آبزیان از سراسر نقاط کشور در سالن سرو به مساحت ۲هزار متر مربع حضور دارند، گفت: این نمایشگاه در مقایسه با اولین دوره اش که سال قبل برگزار شد با حدود ۴۵درصد رشد مواجه بوده و تولیدکنندگان و صنعتگران  تمایل بیشتری نسبت به دوره قبل برای حضور در این نمایشگاه در استان فارس نشان داده اند.
موسوی گفت: ۵۶ درصد مشارکت کنندگان نمایشگاه شیلات، آبزیان و ماهی های تزیینی از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، بوشهر، هرمزگان و اصفهان هستند و با زمینه فعالیت تولید، بسته بندی و فرآوری آبزیان، تولید خوراک آبزیان، تکثیر و پرورش ماهی های تزئینی، پرورش ماهی، تولید مخازن و استخرهای پلی اتیلن، آکواریوم و ماهی های تزئینی حضور یافته‌اند.
وی افزود: همزمان با این نمایشگاه جشنواره غذاهای دریایی و کلاس های طبخ آبزیان همه روزه در ساعات برپایی نمایشگاه دایر است.
این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۵ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برقرار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.