این تیم در هفته نهم این رقابت‌ها جمعه در سالن تختی کازرون میزبان تیم تاسیسات دریایی تهران بود که این بازی به دلیل کسب نایب قهرمانی از حساسیت زیادی برخوردار بود.

تیم میهمان با یک تساوی هم می‌توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند اما تیم شهید شاملی با ارایه یک بازی خوب اجازه نداد تیم تهرانی با دست پُر کازرون را ترک کند.

این بازی در نیمه نخست با نتیجه ۱۷ بر هفت به سود میزبان پایان یافت تا آنها با خیال راحت به رختکن بروند.

در نیمه دوم هم حاصل تلاش ۲ تیم تساوی ۱۳ بر۱۳ بود و در نهایت این بازی با نتیجه ۳۰ بر ۲۰ به سود تیم شهید شاملی کازرون پایان یافت.

تیم شهید شاملی کازرون که اکثر بازیکنانش را از تیم منحل شده شهید چمران لارستان که قهرمان ایران هم شده بود، در خدمت داشت، سرانجام در پایان پازدهمین دوره، جام نایب قهرمانی را بالای سر بردند.

در حالی یک هفته تا پایان این بازی‌ها باقی مانده، تیم اشتات سازه مشهد به مقام قهرمانی دست یافت، شهید شاملی کازرون و تاسیسات دریایی تهران به ترتیب دوم وسوم شوند تا بازی‌های هفته آخر هم تشریفاتی شود.

رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان در این فصل ابتدا با هشت تیم آغاز شد، اما در ادامه تیم آرشیا طرقبه مشهد انصراف داد و تیم نفت و گاز گچساران هم از لیگ کنار گذاشته شد تا این بازی‌ها با ۶ تیم دنبال شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.