در حالی که کشتی وزن ۷۲ کیلوگرم میان محمدرضا گرایی کشتی گیر شیرازی و امین کاویانی نژاد به زیبایی دنبال می شد اما با اعتراض مربیان همراه و در نهایت صحنه های زشتی به دنبال داشت.

اعتراض محمدعلی گرایی که مربی برادرش، محمدرضا گرایی بود، کشتی را به جنجال کشید که در نهایت با دخالت مسوولان برگزار کننده غائله خاتمه یافت و کشتی گیر شیرازی با اعتراض و در حالی که دوبنده خود را از تن خارج کرد، تشک را ترک کرد.

در نهایت این کشتی جنجالی با نتیجه هفت بر پنج به سود امین کاویانی نژاد پایان یافت و این کشتی گیر راهی مرحله نهایی شد.

استقبال خوب تماشاگران شیرازی

با وجود بارش برف و باران  در شیراز ،سالن شهید دستغیب محل برگزاری این مسابقات با استقبال خوب تماشاگران شیرازی همراه و سالن کاملا پُر شد.

به دلیل صادر نشدن کارت خبرنگاران شیرازی از سوی فدراسیون این امر موجب شد که مشکلاتی برای ورود آنها به سالن محل برگزاری مسابقات به وجود آورد.

جایگاه خبرنگاران در بین تماشاگران

در حالی که قرار بود جایگاه ویژهای برای خبرنگاران و عکاسان ترتیب داده شود اما این کار انجام نشد و خبرنگاران در میان تماشاگران به تهیه خبر پرداختند ضمن اینکه جایگاهی هم که برای عکاسان در نظر گرفته شده بود بسیار سرد بود که با اعتراض آنها همراه شد.

حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس طی سخنانی از حضور ورزشکاران داخلی و خارجی تقدیر کرد و گفت:  امیدوارم ضمن رعایت اصول جوانمردی و پهلوانی شاهد دیدارهای جذابی  در این دوره از مسابقات باشیم.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، رقابت های جام تختی به عنوان مرحله اصلی انتخابی تیم ملی است و تمامی نفرات معرفی شده باید در این مسابقات حاضر شوند، درغیراین صورت شانسی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی نخواهند داشت.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به همراه حسام جعفری و حسن رنگرز دیگر مربیان تیم ملی  از نزدیک ناظر این رقابت ها بودند.

 قاسم رضایی دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ نیز در سالن مسابقات حضورداشت.

در این رقابت‌ها که پنجشنبه در سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد، ۱۱۶ کشتی‌گیر داخلی و خارجی با هم پیکار کردند که هیچ کدام از کشتی‌گیران پنج کشور خارجی نتوانستند به فینال راه یابند.

کشور ارمنستان  با ۱۰ کشتی گیر ، ایران با ۹۷، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه با ۲ کشتی گیر و تاجیکستان هم با سه ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند.

کشتی گیرانی از کشورهای ارمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه و تاجیکستان به همراه کشتی‌گیران کشورمان در این رقابت ها به روی تشک رفتند.

چهلمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی شامگاه جمعه چهارم بهمن ماه  با تعین نفرات برتر در سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز پایان می یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.