در این رقابت‌ها که پنجشنبه در سالن شهید ایت الله دستغیب شیراز برگزار شد، ۱۱۶ کشتی‌گیر داخلی و خارجی با هم پیکار کردند که هیچ کدام از کشتی‌گیران پنج کشور خارجی نتوانستند به فینال راه یابند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که با شرکت ۱۱ کشتی گیر برگزار شد،پویا دادمرز و پویا ناصرپور از ایران به فینال راه یافتند در این وزن تنها  یک کشتی گیر از کشور تاجیکستان حضور داشت.

وزن ۶۰ کیلوگرم که با شرکت ۱۲ ورزشکار برگزارشد، مهدی محسن نژاد ، ایمان محمدی از ایران فینالیست شدند، در این وزن ۲ کشتی گیر از کشور ارمنستان شرکت داشتند.

همچنین رضا عباسی و میثم دلخانی از ایران در وزن ۶۳ کیلو گرم به مرحله نهایی راه یافتند.در این وزن  ۱۲ کشتی گیر حضور داشتند که  سه نفر از کشور ارمنستان و روسیه بودند. 

در وزن ۶۷ کیلوگرم، حسین اسدی و محمد مراد الیاسی به فینال راه یافتند. در این وزن ۱۸ کشتی‌گیر شرکت داشتند که پنج نفر از کشورهای روسیه، قزاقستان و تاجیکستان بودند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز که با شرکت ۱۲ کشتی گیر برگزار شد، اشکان سعادتی فر  و امین کاویانی نژاد به مرحله نهایی راه یافتند، در این وزن ۲ کشتی گیر از ارمنستان و تاجیکستان شرکت داشتند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز حمیدرضا جعفری و پژمان پشتام فینالیست شدند. در این وزن ۱۰ کشتی گیر حضور داشتند که یک نفر  از کشور ارمنستان بود .

همچنین در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۱۲ شرکت کننده داشت،جمال اسماعیلی، و مهدی ابراهیمی از ایران به مرحله نهایی راه یافتند، در این وزن نیز ۲ کشتی‌گیر از ارمنستان و قزاقستان شرکت داشتند.

رقابت های وزن ۸۷ کیلوگرم هم با راه‌ یافتن بهروز هدایت و رامین طاهری پایان یافت. در این وزن ۹ کشتی‌گیر حضور داشتند، که یک نفر از ارمنستان بود.

در وزن ۹۷ کیلو گرم نیز که با شرکت ۱۰ کشتی گیر برگزار شد، مهدی بالی و محمدهادی ساروی به فینال راه یافتند،در این وزن ۲ کشتی گیر از ارمنستان و قزاقستان حضور داشتند.

  در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هم پارسا نظری و علی اکبر یوسفی جواز حضور در مرحله نهایی کسب کردند. در این وزن، تنها  ۱۰ کشتی‌گیر ایرانی حضور داشتند.

کشتی گیرانی از کشورهای ارمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه و تاجیکستان به همراه کشتی‌گیران کشورمان در این رقابت ها به روی تشک رفتند.

چهلمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی شامگاه جمعه چهارم بهمن ماه  با تعین نفرات برتر در سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز پایان می یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.