سردار سرتیپ احمد وحیدی، سه‌شنبه در مراسم پاسداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شیراز افزود: امروز روزی است که ملت ما در رثای مجاهدی بزرگ، مردی از جنس مردان مرد که نشانه، الگو و اسطوره بود آمدند تا بگویند این انقلاب ماندنی و پایدار است.
وی ادامه داد: این سردار بزرگ زمانی به لقای الهی پیوست که گروه تروریستی داعش که ساخته دست استکبار بود را از بین برد، سوریه را بعد ازهشت سال مقاومت حفظ کرد و حزب الله را که امروز خاری در چشمن صهیونیست است بیش از پیش تقویت کرد.
او اظهار داشت: امروز با مجاهدت های این مرد بزرگ ملت بزرگ عراق با قدرت در مقابل دشمن خود ایستاده‌اند و ملت بزرگ اما شناخته نشده یمن شناسای عالم شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: چه بزرگتر از این که رهبری بر مجاهدت این سردار بزرگ مُهر زدند و حتی رسانه‌های بیگانه هم به حضور میلیونی مردم در مراسم وداع با او اعتراف کردند.
سردار وحیدی ادامه داد: امروز خون مبارک شهید سلیمانی همه ناپاکی‌ها را از جامعه شست و تاریخ‌نویسان از این پس خواهند گفت که قبل از شهادت شهید سلیمانی و بعد از شهادت او چه شد، یعنی خون او مقصد تاریخ شد.
وی گفت: دشمنان گمان کردند که با شهید کردن او ملت دچار ترس و واهمه و دوگانگی می‌شوند اما امروز دشمنان شرایط و عرصه را بر خود تنگ می‌بینند.
او اضافه کرد: امروز ترس آنچنان تمام وجود دشمن را فرا گرفته که در مقابل پیام انتقام ما می‌گوید اگر شما ضربه بزنید ما هم ضربه می‌زنیم.
وی افزود: مطالبه و خواسته ملت ما برای انتقام از آمریکا بسیار است، مگر ما انتقام خون ۲۹۰ مسافر هواپیمای مسافربری را گرفته‌ایم، مگر انتقام ظلم و سلطه‌جویی رژیم پهلوی که به پشتوانه آمریکا انجام می‌شد را گرفته‌ایم، ما مطالبات بسیاری داریم و در راس آن انتقام خون این شهید بزرگوار و همراهان او است.
سردار وحیدی اضافه کرد: دشمن دیگر آرمشی نخواهد داشت و انتقام ما بسیار سخت، دردناک، طولانی مدت و نابود کننده خواهد بود و قطعا این انتقام ادامه‌دار خواهد بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امروز ما وارد دوران جدیدی شده‌ایم، ما تاکنون بسیاری از مسائل را رعایت می‌کردیم، ۵۲ جاسوس آنها را درابتدای انقلاب دستگیر کردیم و سربازان متجاوز آنها را در خلیج فارس گرفتیم اما همه را با رافت اسلامی آزاد کردیم، اما این ماجرا متفاوت است و مشخص شد که آنها این را نمی‌فهمند و در روز روشن بر علیه یک ملت برخاسته اعلام جنگ کردند.
سردار وحیدی افزود: این حماسه حضور مردم و همه پرسی ملی مشخص کرد که راه مقاومت راه درستی بوده و راه نجات و رستگاری است.
وی ادامه داد: شاید برخی در راه مقاومت تردید داشتند، اما امروز همه مردم ما با همه سلایق آمدند که بگویند این حضور مُهر تاییدی بر اینکه این جریان مقاومت یک جریان حق است و باید ادامه پیدا کند.
او  اضافه کرد: این اتفاق همچنین نشان داد که ما راهی بن‌بست با استکبار جهانی داریم و هیچ سازشی با او نداشته، نداریم و نخواهیم داشت تا وجود او اول از منطقه و بعد از جهان دفع و حذف شود.
وی گفت: مردم ما با این حضور نشان دادند که آماده آغاز توفنده و پرشتاب گام دوم انقلاب هستند و ملت با یک انقلاب نو خود را برای ۴۰ سال آینده آماده کرد.
او افزود: اگر امروز بخواهیم در خصوص حقانیت انقلاب و رهبری معظم انقلاب صحبت کنیم همین حضور حماسی و عظیم کفایت می‌کند.
وی ادامه داد: برخی می‌گفتند که جامعه مشکل دارد و عده‌ای از انقلاب خسته شده‌اند اما مردم با حضور خویش نشان دادند که اینگونه نیست و این حقیقت مردم و امت اسلامی است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸ سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی هوایی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.