گزارش رسیده به نقل از فرمانده انتظامی مرودشت حاکی است:  ۳ نفر سارق وسایل بانک‌های شیراز در اغتشاشات آبان‌ ماه ۹۸ شناسایی و دستگیر شدند و انواع اموال مسروقه نیز از آنها کشف شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از انتقال چند دستگاه کولر ازی و دوربین مدار بسته مسروقه به وسیله یک دستگاه پژو ۲۰۶ به مرودشت مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران سریعا با عوامل گشت بسیج به محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان مرودشت اعزام شدند و خودرو حامل اموال مسروقه را مشاهده کردند که پس از دستور ایست، راننده بدون توجه از محل متواری شد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ،پلیس موفق به متوقف کردن این خودرو شد.

زراعتیان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد ۳ دستگاه کولرگازی و یک عدد دوربین مدار بسته مسروقه متعلق به بانک‌های شیراز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۳ سرنشین خودرو دستگیر شدند و در بازجویی اقرار کردند مقداری اموال مسروقه را نیز به یک گاراژ ضایعاتی فروخته‌اند،گفت: بلافاصله اکیپی از ماموران به محل اعزام و اموالی از قبیل یک دستگاه پول شمار، ۱۲ عدد پوسته سرور کامپیوتر، یک عدد مخزن کپسول آتش نشانی و تعدادی صندلی فلزی سوخته را کشف و مالک گاراژ را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت بیان کرد : دزدان و خریدار اموال مسروقه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

شهرستان مرودشت در فاصله حدود ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

دستگیری عامل ارتباط با شبکه های معاند در فارس

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس هم گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی، فردی که از سال ۹۳ ارتباط خود را با شبکه های معاند آغاز کرده بود و در اغتشاشات آبان ماه شیراز فعالیت داشت، دستگیر شد.

سرهنگ یوسف ملک زاده، اظهار داشت: با توجه به اغتشاشات آبان ماه در شهر شیراز، شناسایی و دستگیری عاملان اغتشاشات همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد که مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک عامل ارتباط با شبکه های معاند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: تحقیقات پلیس حاکی از آن است که این فرد از سال ۹۳ ارتباط و فعالیت خود را با شبکه های معاند آغاز و در جریان اغتشاشات آبان ماه شیراز نیز فعالیت گسترده ای داشته است.

ملک زاده با بیان اینکه متهم در تحقیقات به اقدامات غیر قانونی و ارتباط با شبکه های معاند اقرار کرده، افزود: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت و بر اساس قانون برخورد می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.