در این بازی که روز جمعه از هفته هفدهم این رقابت‌ها در سالن نصیری شیراز برگزار شد، تیم پارس آرا با نتیجه ۲ بر یک از سد شهروند ساری گذشت تا شادی به اردوی این تیم باز گردد.

پرستو کهن و مریم نوری، گلزنان تیم پارس آرا شیراز بودند و تنها گل تیم شهروند ساری را نسرین قمی به ثمر رساند.

شاگردان نجمه برزگر، سرمربی تیم پارس آرا شیراز، لیگ این فصل را با سه بُرد پیاپی شروع کردند اما دست‌اندرکاران این تیم از مشکلات مالی به عنوان مهم‌ترین مشکل نام می‌برند و بنا به اظهار آنان، حتی سفر به اصفهان را برای انجام یک بازی از دست دادند و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با وجود منعی که قانونگذار برای کمک به تیم‌های حرفه‌ای گذاشته است اما باز هم به این تیم کمک کرد.

با این حال تیم پارس آرا شیراز با این پیروزی، نوار ناکامی‌های خود را پاره کرد تا به بازی‌های آینده که تا پایان لیگ پنج بازی دیگر باقی مانده امیدوار باشد و بتواند جایگاه بهتری را کسب کند.

تیم صنعت فجر شیراز هم به صدرنشین باخت

تیم فوتسال صنعت فجر شیراز نیز در این هفته در مشهد میهمان تیم خراسان رضوی بود که این بازی را با نتیجه هفت بریک به حریف خود که صدرنشین است، واگذار کرد.

هم اینک تیم خراسان رضوی با ۴۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های ملی حفاری و مس رفسنجان هم در تعقیب صدرنشین هستند.

تیم صنعت فجر شیراز با ۱۶ امتیاز و تیم پارس آرا این شهر هم با ۱۲ امتیاز در همسایگی یکدیگر در رده نهم و دهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت‌های فوتسال برتر بانوان ۱۲ تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.