سرهنگ علیرضا محمدی روز چهارشنبه به ایرنا اظهار داشت: این دانش آموزان در مدت ۲ روز از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند (علقمه) و معراج شهدا بازدید می‌کنند و از نزدیک با دلاوری‌های رزمندگان اسلام و ایثارگری شهدا آشنا می شوند.
وی افزود: هدف از اعزام کاروان راهیان نور ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد پیوند ارزشی بین نسل جوان و ایثارگران و معرفی جلوه‌های عینی ایثار وشهادت است.
حسین آرگیو معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا  هم در جمع این دانش آموزان گفت :مسیری که امروز به سمت آن می روید مسیری است که قبلا با حضور شهدا عطر آگین و پر از نور معرفت شده است ، باید قدر آن را دانست و از این سفر  کوله باری سرشار از معنویت و ارزش های متعالی را به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: شما هم اکنون در مرحله ای از زندگی قرار دارید که لازم است اهدافی  ارزشمند برای خود ترسیم و مشخص کنید تا بتوانید به عنوان یک فرد موفق و کمال گرا و با هویتی ارزشمند در جامعه حضوری فعال و موثر داشته باشید.
 فرماندار فسا گفت:انقلاب اسلامی ایران از سه رکن اساسی الهی بودن ، رهبری و مردمی بودن سرچشمه گرفت  که این ویژگی ها ، انقلاب ما را از انقلاب های دیگر متمایز می سازد بنابراین باید همگی برای حفظ این ارزش ها احساس وظیفه کنیم و همگام و همراه با اصول انقلاب ، در حفظ ، تداوم و معرفی آن به نسل جوان و نوجوان بکوشیم .
شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.