رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: تست دو نفره آمادگی جسمانی را حسین خدامی جهرمی، دبیر کمیته سلامت اورژانس کشور از  پرسنل دانشگاه علوم پزشکی جهرم طراحی کرد.

محمد رحمانیان اظهار کرد: این طرح در هفتمین المپیاد علمی و مهارتی فوریت‌های پزشکی کشور رونمایی و با استقبال حداکثری در این المپیاد مواجه شد.

وی ابراز کرد: این تست ترکیبی و تخصصی با هدف سنجش آمادگی جسمانی نیروهای مأمور به خدمت در حوزه اورژانس‌های پیش‌بیمارستانی(صحنه حوادث) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رحمانیان گفت: برای اجرای تست دو نفره آمادگی جسمانی در هفتمین المپیاد علمی و مهارتی فوریت‌های پزشکی کشور، ۱۰۰نفر در قالب ۵۰ تیم دو نفره شرکت کردند که تیم فوریت‌های پزشکی کرمانشاه با رکورد ۱ دقیقه و ۶ ثانیه توانستند بدون آسیب‌دیدگی،  نفر اول این آزمون عملی در این المپیاد شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اضافه کرد: تست آمادگی جسمانی در حوزه اورژانس‌های پیش‌بیمارستانی در دنیا به صورت تک‌نفره انجام می‌شود که برای اولین بار طراحی این تست به صورت دونفره توسط پرسنل دانشگاه علوم پزشکی جهرم و ثبت آن با نام وی در سازمان اورژانس کشور رویکرد و افتخار جدید در حوزه سلامت است.

هفتمین المپیاد علمی و مهارتی فوریت‌های پزشکی کشور در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.