حجت الاسلام محمود صحرایی، سه شنبه در نشست هماهنگی برای استقبال مردمی از امام جمعه جدید کازرون اظهار داشت: حجت‌الاسلام محمد صباحی که به عنوان امام جمعه جدید کازرون معرفی شده از تجربه‌ای بالا برخورد و از شخصیت‌های فرهنگی، مردمدار و مدافع محرومان است.

داریوش دهقان فرماندار شهرستان کازرون هم در این نشست بیان کرد: امام جمعه جدید این شهر روز جمعه (هفدهم آبان 98) قبل از اقامه نماز جمعه با حضور در گلزار شهدای کازرون نسبت به مقام شامخ شهیدان و از جمله شهید حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه پیشین کازرون ادای احترام خواهد کرد و پس از شرکت در شورای اداری این شهرستان، با استقبال مردم نخستین نماز جمعه خود را در مصلای کازرون اقامه می کند.    

 سرهنگ شهرام افشاریان، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کازرون هم گفت: پس از گذشت حدود پنج ماه، شورای هماهنگی امام جمعه جدید کازرون را معرفی کرد و شایسته است مردم با وحدت و انسجام خود، میزبان خوبی برای امام جمعه جدید باشند.

حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه جدید کازرون، در حوزه علمیه این شهر علوم دینی را فرا گرفت. پس از آن عهده‌دار مسئولیت دفتر حجت‌الاسلام بنیادی امام جمعه پیشین کازرون و امام جماعت مسجدالزهرا (س) این شهر شد.
حجت‌الاسلام صباحی ظرف ۱۰ سال گذشته تا کنون امامت جمعه خرامه را برعهده داشت. 
وی مدتی هم معاون اجرایی نهاد نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس بود.
حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه فقید کازرون ساعت حوالی ۳:۳۰ بامداد چهارشنبه هشتم خرداد ۹۸ در حالی که به اتفاق همسر خود از آیین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان (شب قدر) بازگشته بود، مورد سو قصد قرار گرفت و به شهادت رسید. 

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.