در این بازی که از هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر دوشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را مغلوب کرد اما همچنان در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

ابتدا در دقیقه ۱۳ محمد جواد عباسی بر روی یک ضربه آزاد، دروازه تیم آلومینیوم اراک را به زیبایی باز کرد و تیم میزبان نیمه نخست را با برتری به پایان برد.

نیمه دوم، تلاش شاگردان محمود فکری سر مربی آلومینیوم اراک برای جبران گل مساوی نتیجه‌ای در بر نداشت و در دقیقه ۸۷ هم محمد جواد عباسی بازیکن قشقایی شیراز از روی نقطه پنالتی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود میزبان پایان یابد.

فجرشهید سپاسی شیراز صدر جدول را حفظ کرد

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز در این هفته میهمان تیم خوشه طلایی ساوه بود که این بازی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و با توجه به شکست تیم مس رفسنجان و تساوی تیم های نود ارومیه و گل ریحان البرز، صدر جدول همچنان در اختیار تیم فجر قرار دارد.

با پایان یافتن هفته یازدهم، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۲۲ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد، تیم نود ارومیه هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم است و تیم گل ریحان البرز هم با ۲۱ امتیاز سکوی سوم را از آن خود کرد تا همچنان رقابت در صدر جدول فشرده باشد.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک ایران ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جواز حضور به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم‌های شهرداری تبریز و ملوان انزلی که روزگاری در لیگ برتر حضور داشتند به ترتیب با پنج و ۲ امتیاز در رده هفدهم و هجدهم قرار دارند و خطر سقوط آنها را تهدید می‌کند.

سرمربی تیم قشقایی: بازیکنان ما از نظر روحی تحت فشار بودند

سرمربی تیم قشقایی شیراز، عصر دوشنبه (سیزدهم آبان) پس از پیروزی تیمش در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل عدم کسب نتیجه مناسب در هفته‌های گذشته، بازیکنان از نظر روحی تحت فشار بودند اما خدا را شکر می‌کنیم که این بازی را بردیم.

مهدی فروردین افزود: هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم، تیم برتر میدان بودیم و توانستیم تیم آلومینیوم اراک را که بازیکنان با کیفتی دارد با شایستگی شکست بدهیم.

وی از بازیکنان تیمش به دلیل این پیروزی با ارزش قدردانی و بیان کرد: محمد جواد عباسی با گلی که از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند شرایط روحی تیم را عوض کرد و در این بازی از یک بازیکن ۱۷ ساله استفاده کردیم که کارش راضی کننده بود.

محمود فکری، سرمربی تیم آلومینیوم اراک حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.