مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات روزهای ۲۴ و ۲۵ مهرماه برگزار شود و در یکی از این روزها که هنوز مشخص نشده، استقلال تهران میزبان فجر شهید سپاسی شیراز است.

در مرحله یک هشتم نهایی سه تیم دسته یکی فجر سپاسی، مس کرمان و نود ارومیه شرکت دارند، شهرداری ماهشهر از دسته دوم حضور دارد و تیم استقلال ماهشهر هم از لیگ استانی در این مرحله بازی می کند.

همچنین در این مرحله ۱۱ تیم لیگ برتری شرکت دارند تا جمع  این مرحله را به ۱۶ تیم برساند.

تیم فجر شهید سپاسی اگرچه بازی سختی در تهران برابر استقلال دارد اما این تیم می تواند با شکست حریف مطرح خود که این روزها حال روز خوشی ندارد ، شگفتی ساز  این مرحله شود و به جمع هشت تیم یک چهارم نهایی راه یابد.

این ۲ تیم  هم اینک طی تاریخ دو باشگاه ۲۹ بار با هم ربرو شدند، که استقلال ۱۵ بازی پیروز شده، فجری‌ها چهار بار این تیم را شکست داده اند و ۱۰ بازی هم با مساوی خاتمه یافته و با ید ببینیم در سی امین بازی این دو تیم چه نتیجه ای رقم خواهد خورد .

بهترین برد تیم فجر مقابل استقلال تهران در سال ۸۷ با نتیجه چهار بر یک در ورزشگاه حافظیه رقم خورد و بهترین برد استقلال هم برابر فجر سپاسی با نتیجه پنج بر صفر در لیگ دوره سیزدهم بوده است.

آخرین باری که این دو تیم در جام حذفی با هم بازی کرده اند مربوط به فینال پانزدهمین دوره این بازی ها بود  که در سال ۸۱ برگزار شد که این دیدار را  استقلال با نتیجه ۲ بر یک برد به مقام قهرمانی دست یافت .

فرهاد مجیدی مهاجم تیم استقلال تهران با زدن ۶ گل بهترین گلزن دیدار تیم های استقلال تهران و فجر شهید سپاسی است

جام حذفی در فصل ۹۸ سی و سومین دوره این بازی ها را پشت سر می گذارد، تیم استقلال تهران با هفت مقام قهرمانی پر افتخار ترین تیم این بازی هاست و فجر سپاسی هم  یک بار قهرمان شده و دو بار هم به عنوان نایب قهرمانی دست یافته است .

جام حذفی از سال ۱۳۵۵ کار خود را آغاز کرد و در اولین دوره ۲ تیم شهرستانی ملوان انزلی و تراکتور سازی تبریز فینالیست شدند که تیم ملوان جام را بالای سر برد و در سی و دومین دوره هم  در فصل  ۹۷ ،۹۸ تیم پرسپولیس قهرمان شد .

فینال سی و سومین دوره این بازی ها خرداد ماه ۹۹ در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می شود و قهرمان این دوره نیز مشخص خواهدشد .

۹۶۰۰ / ۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.